Jeśli szukasz więcej informacji dotyczących przygotowania raportu danych pozafinansowych, kliknij tu.
Raporty danych pozafinansowych bywają coraz częściej tworzone przez różne firmy. Na ich stworzenie najchętniej stawiają wiodące korporacje – państwowe kompanie czy światowe holdingi, jednak docenia się je też w trochę mniejszych przedsiębiorstwach. Najpopularniejszym rodzajem raportu danych pozafinansowych jest CSR, czyli raport odpowiedzialności społecznej. Z informacji, jakie w nim znajdziemy możemy dowiedzieć się na przykład jak rozkładają się proporcje płci na najważniejszych stanowiskach decyzyjnych, jak ważna jest dla firmy troska o ekologię i w jakie akcje charytatywne się angażuje. Dlaczego zatem opłaca się przygotować raport danych pozafinansowych? O czym wiedzieć przy jego publikacji, by przyniósł spodziewane rezultaty?
Korzyści z opublikowania raportu danych pozafinansowych
Na raport danych pozafinansowych warto postawić w szczególności ze względu na postrzeganie przedsiębiorstwa. Publikując raport CSR tworzymy wizerunek marki zaangażowanej, co ma wpływ zarówno na wzrost liczby kontrahentów, jak i brak kłopotów z otrzymaniem ewentualnych dotacji. Raport danych pozafinansowych także pozwala na zbudowanie więzi z lokalnymi organizacjami i samorządami, a to będzie bardzo ważne dla każdej marki – zarówno lokalnych spółek, jak i międzynarodowych korporacji.
Forma raportu danych pozafinansowych
Stworzenie raportu danych pozafinansowych przyniesie spodziewane efekty jedynie wtedy, gdy jego dane wydamy w przystępnej dla innych formule. Z tego powodu po opracowaniu informacji, warto zlecić przygotowanie publikacji raportu sprawdzonej firmie graficznej. Przez to ewentualni kontrahenci łatwo wyszukają wszystkie informacje, a to w ogromnej mierze rzutuje na ich opinie o marce. Nie zapominajmy również, że raport danych pozafinansowych będzie elementem strategii formowania wizerunku marki – musi więc być podobny do publikowanych przez nią materiałów reklamowych.
Nasze dane kontaktowe:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]