Promocja

Raport danych pozafinansowych – czy jest potrzebny?

Jeśli szukasz więcej informacji dotyczących przygotowania raportu danych pozafinansowych, kliknij tu.

Raporty danych pozafinansowych bywają coraz częściej tworzone przez różne firmy. Na ich stworzenie najchętniej stawiają wiodące korporacje – państwowe kompanie czy światowe holdingi, jednak docenia się je też w trochę mniejszych przedsiębiorstwach. Najpopularniejszym rodzajem raportu danych pozafinansowych jest CSR, czyli raport odpowiedzialności społecznej. Z informacji, jakie w nim znajdziemy możemy dowiedzieć się na przykład jak rozkładają się proporcje płci na najważniejszych stanowiskach decyzyjnych, jak ważna jest dla firmy troska o ekologię i w jakie akcje charytatywne się angażuje. Dlaczego zatem opłaca się przygotować raport danych pozafinansowych? O czym wiedzieć przy jego publikacji, by przyniósł spodziewane rezultaty?

Korzyści z opublikowania raportu danych pozafinansowych

Na raport danych pozafinansowych warto postawić w szczególności ze względu na postrzeganie przedsiębiorstwa. Publikując raport CSR tworzymy wizerunek marki zaangażowanej, co ma wpływ zarówno na wzrost liczby kontrahentów, jak i brak kłopotów z otrzymaniem ewentualnych dotacji. Raport danych pozafinansowych także pozwala na zbudowanie więzi z lokalnymi organizacjami i samorządami, a to będzie bardzo ważne dla każdej marki – zarówno lokalnych spółek, jak i międzynarodowych korporacji.

Forma raportu danych pozafinansowych

Stworzenie raportu danych pozafinansowych przyniesie spodziewane efekty jedynie wtedy, gdy jego dane wydamy w przystępnej dla innych formule. Z tego powodu po opracowaniu informacji, warto zlecić przygotowanie publikacji raportu sprawdzonej firmie graficznej. Przez to ewentualni kontrahenci łatwo wyszukają wszystkie informacje, a to w ogromnej mierze rzutuje na ich opinie o marce. Nie zapominajmy również, że raport danych pozafinansowych będzie elementem strategii formowania wizerunku marki – musi więc być podobny do publikowanych przez nią materiałów reklamowych.

Nasze dane kontaktowe:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]