Jesteś zainteresowany usługami agencji marketingowej Kraków? Kliknij w to miejsce
Gdy posiada się firmę, obojętnie czy zajmujemy się produkcją, świadczeniem usług czy dystrybucją, akcje marketingowe powinny stanowić ważny element kreowania jej rozpoznawalności. Duże przedsiębiorstwa oraz spółki mogą sobie pozwolić na stworzenie i utrzymanie swoich oddziałów ds. marketingu, natomiast małe firmy, które z rzadka prowadzą akcje promocyjne, zwykle korzystają ze wsparcia zewnętrznych agencji marketingowych.
Agencja reklamowa zapewnia wszechstronne usługi
Agencja reklamowa to zespół kreatywnych osób z ogromnym doświadczeniem, posiadających wiele umiejętności z zakresu marketingu. Dzięki współpracy z ekspertami bardzo dobrze orientującymi się zarówno w sferze kampanii reklamowych w sieci (animacje i filmy viralowe, prowadzenie kont social media), tradycyjnych mediów, jak i grafiki użytkowej (także przygotowanie do druku), agencja marketingowa zapewnia klientom kompleksową obsługę. Młode marki mogą zamówić opracowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i projektami akcydensów (papier firmowy, wizytówki czy koperty), a te które posiadają już własne logo mają pewność, iż zostanie ono prawidłowo zastosowane podczas projektowania materiałów reklamowych – stoisk targowych, kalendarzy, billboardów bądź folderów. Agencja marketingowa przygotuje też ciekawe, unikatowe teksty na stronę internetową zamawiającego, a także zaplanuje strategię komunikacji z klientami za pośrednictwem popularnych mediów społecznościowych, jak np. Twitter, Facebook i Instagram.
Kiedy należy zdecydować się na współpracę z agencją reklamową?
Oferta agencji reklamowej adresowana jest zwłaszcza do podmiotów, które nie posiadają własnego działu promocji. Jakkolwiek nie oznacza to, że to jedyny model współpracy. Działanie agencji często polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie zespołu zajmującego się reklama i marketingiem. Na przykład, jeśli nie ma on wprawy w organizacji sympozjów, spotkań z klientami lub targów, które zazwyczaj wymagają drobiazgowego planowania, te obowiązki można powierzyć agencji marketingowej. Może ona także posłużyć za narzędzie wspomagające tworzenie kompetentnej i harmonijnej grupy pracowników – wystarczy powierzyć jej przygotowanie planu kursów albo organizację imprezy integracyjnej. Na rynku działają setki agencji reklamowych, warto jednakże decydować się na współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do szerokiego grona wykwalifikowanych specjalistów. Umożliwi to powierzenie wszelkich czynności marketingowych jednej agencji, a co za tym idzie – większy nadzór nad integralnością kampanii oraz wizerunku marki.
Nasze dane kontaktowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]