Promocja Usługi Zagadnienia związane ze stronami www

Rodzaje pozycjonowania

Pozycjonowanie stron Kraków - usługa dostosowana do Twoich potrzeb

Znamy trzy kluczowe sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie Long Tail, innymi słowy na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie okresowe.

Pozycjonowanie Lokalne

W pozycjonowaniu tego rodzaju istotne jest połączenie frazy z nazwą konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można uwzględnić zazwyczaj:
– kraj (przykładowo “akademia muzyczna Polska”)
– miejscowość (“saksofonista Kraków”)
– dzielnicę (“sklep odzieżowy Wilda”)
Pozycjonowanie lokalne rewelacyjnie zda egzamin w przypadku przedsiębiorstw lokalnych, które kierują swoje produkty tylko do klientów przebywających w tym samym regionie. Ta metoda pozycjonowania jest preferowania również wówczas, gdy firma ma nieduży budżet na reklamę i nie jest w stanie walczyć o pozycje na frazy bez dopasowania regionalnego, przykładowo zamiast “sklep RTV”, to “sklep RTV Kraków”.

Pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon

Drugi model pozycjonowania to słuszne i wypróbowane rozwiązanie dla właścicieli firm posiadających niski budżet na reklamę. Dzięki należytemu dobraniu fraz, nie tylko uda się wejść w niszę związaną z daną branżą, ale też koszty reklamy w Google Ads mocno się obniżą. Pozycjonowanie Long Tail oznacza również znacznie mniejszą konkurencję. Istotne jest też to, że coraz powszechniejszy jest trend wpisywania dłuższych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Frazy pozycjonowania Long Tail to np.:
– telefon LG Q60 czerwony,
– obuwie Adidas Hard Court białe sklep online,
– golarka Philips S5400 szara.
Pozycjonowanie na długi ogon jest bardzo istotne w szczególności dla sklepów internetowych. Za pośrednictwem tego rodzaju fraz, sklepy mające w swoim asortymencie bardzo obszerną ofertę artykułów mogą skuteczniej piąć się na pożądane pozycje w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe odgrywa specyficzną rolę przed cyklicznymi bądź jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Ojca, Tłusty Czwartek czy Światowe Dni Młodzieży. Ten wariant pozycjonowania jest bardzo skuteczny, jeśli popularna w konkretnym czasie fraza zostanie odkryta i wykorzystana odpowiednio wcześniej. Zazwyczaj pozycjonowanie okresowe stosowane jest w sektorze gastronomii i turystyki. W większości wypadków należy zacząć je na dwa-trzy miesiące przed ważnym wydarzeniem, żeby Google zdążyło na czas zaindeksować nową bądź uzupełnioną treść witryny internetowej.

Nasze dane kontaktowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]