Specjalista Google radzi, jak rozpoznać dobrą agencję SEO
Dowiedz się, czym wyróżnia się dobra firma SEO na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.
Jeśli masz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę www, z pewnością po czasie myślisz nad tym, jakie działania podjąć, aby wyświetlała się ona pierwszej stronie rezultatów wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż współcześnie obecność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, gdyż to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak wobec tego znaleźć solidną agencję SEO? Warto wsłuchać się w wskazówki specjalistów.
Jak znaleźć rzetelną firmę SEO? Google opublikowało o tym film
Nie da się ukryć, że cała branża usług SEO, a więc działań, których celem jest optymalizacja stron www pod wyszukiwarki, pojawiła się i nieprzerwanie rozkwita właściwie tylko za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo pojawienia się innych alternatyw, jak m.in. DuckDuckGo, Rambler bądź Baidu, wciąż najważniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto pragnie być widocznym w sieci, powinien spróbować powalczyć o swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku branż, gdzie konkurencja jest silna, zazwyczaj nie jest to realne bez doradztwa specjalistów z firmy SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których koncepcja optymalizacji stron jest kompletną nowością, i nakręciło krótki kurs, jak zatrudnić dobrą firmę SEO.
Czym według Google charakteryzuje się solidna agencja SEO?
Pracownica Google z ponad dziesięcioletnim stażem punkt po punkcie objaśnia, jak zatrudnić rzetelną agencję SEO, wymieniając wśród kluczowych cech m.in.:
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dokładnego audytu strony,
- umiejętność szacowania czasu i budżetu potrzebnego do zakończenia zakładanych wdrożenia,
- udzielenie stronie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
- przejrzystość odnośnie podejmowanych działań, np. poprzez cykliczne raportowanie i ciągły dostęp do statystyk strony,
- zagwarantowanie witrynie opieki technicznej i prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
- dbałość o całościową widoczność strony internetowej, a nie jedynie zdobywanie pozycji w wyszukiwarce na konkretne frazy.
Przedstawicielka Google podkreśla również, że rzetelna firma SEO w żadnym wypadku nie obieca rewelacyjnych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony internetowej jest procedurą długofalowym, często dającą dostrzegalne efekty na ogół po kilku miesiącach działań.