SSL – co to jest, jak działa i jakie są korzyści z posiadania certyfikatu SSL?
Posiadanie certyfikatu SSL jest potwierdzonym przez Google czynnikiem rankingowym. Dzięki niemu korzystanie ze stron jest bezpieczniejsze. W tym artykule wyjaśniam,…
Posiadanie certyfikatu SSL jest potwierdzonym przez Google czynnikiem rankingowym. Dzięki niemu korzystanie ze stron jest bezpieczniejsze. W tym artykule wyjaśniam,…
Chociaż koncepcja przekierowania wydaje się prosta, niektórzy deweloperzy zapominają o jej stosowaniu lub stosują ją niepoprawnie. Czym właściwie jest przekierowanie,…
Optymalizacja sklepu internetowego jest ogółem czynności zmierzających do ustalenia pozycji portalu w Google. Bazuje na zamieszczeniu w witrynie odpowiedniej tematyki,…
Spostrzegłeś gwałtowny spadek pozycji Twojej domeny? Czy strona przestała także pojawiać się w wyszukiwarce po wpisaniu precyzyjnych i wypozycjonowanych wcześniej…
Certyfikat SSL to szczególne ochrona stron internetowych, gwarantujące podmiotom korzystającym z sieci zachowanie poufności danych i staje się powszechnie używanym…
Założenie strony internetowej to nie wszystko. Istotne jest, żeby była ona jak najczęściej odwiedzana przez użytkowników . Ale co zrobić,…
Główną przesłanką, przez którą na portal internetowy może zostać zastosowany ban od Google, są nienaturalne linki przychodzące. Czy jest sposób…
To, czy płynnie i bezawaryjnie pracować będzie witryna internetowa zależy głównie od serwera, na którym ją zainstalowano. Ważne są m.in….
Ciężko znaleźć dziś metodę promocji efektywniejszą i mniej kosztowną niż strona w sieci. Jej wykonanie niestety wiąże się ze sporymi…
Budowanie firmowej strony online obliguje do jej ciągłego pozycjonowania w wyszukiwarkach, aby była widoczna dla odbiorców i miała stałą rangę….